Zawsze dbamy o profesjonalizm, terminowość i partnerski przebieg procesu likwidacji szkód.

Każdą szkodę nasi eksperci rozpatrują indywidualnie, w bliskiej współpracy z klientem, który zawsze otrzymuje pełną informację o etapie na jakim znajduje się proces likwidacji oraz jakie niezbędne dokumenty będą wymagane do ostatecznego zamknięcia procesu likwidacji.

Wykaz dokumentów, które Ubezpieczony lub Uprawniony zobowiązany jest przedłożyć ubiegając się o świadczenie z tytułu:

Choroby Wymagającej Leczenia Szpitalnego
  • wypis ze szpitala (karta informacyjna leczenia szpitalnego),
  • dowód osobisty ubezpieczonego.
Następstw Nieszczęśliwych Wypadków
  • szczegółowy opis wypadku,
  • inne dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (protokół wypadku, dokumentacja policyjna),
  • dokumentacja medyczna lub informacja dotycząca miejsca leczenia,
  • dowód osobisty ubezpieczonego.
Zgonu Osoby Współubezpieczonej
  • odpis skrócony aktu zgonu osoby współubezpieczonej,
  • dowód osobisty ubezpieczonego,
  • oraz dodatkowo w przypadku zgonu teściów
  • dowód osobisty współmałżonka - w przypadku różnych adresów zameldowania – aktualnie wydany odpis skrócony aktu małżeństwa (nie starszy niż 3 miesiące)
  • w przypadku zgonu ojczyma, macochy, dziecka przysposobionego, pasierba
  • dokumenty potwierdzające pokrewieństwo ubezpieczonego z osobą zmarłą.
Zgonu Ubezpieczonego
  • odpis skrócony aktu zgonu,
  • dowód osobisty osoby uprawnionej (jeśli osoba uprawniona nie została wskazana w deklaracji zgody - dodatkowo dokumenty uprawniające do wypłaty świadczenia,
  • oraz w przypadku zgonu w następstwie nieszczęśliwego wypadku
  • dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (jeśli osoba uprawniona jest w ich posiadaniu).
Urodzenia Dziecka
  • odpis skrócony aktu urodzenia,
  • dowód osobisty ubezpieczonego.
Wniosek o wypłatę świadczenia

Pobierz plik PDF  Pobierz plik DOC