Zawsze dbamy o profesjonalizm, terminowość i partnerski przebieg procesu likwidacji szkód.
Każdą szkodę nasi eksperci rozpatrują indywidualnie, w bliskiej współpracy z klientem, który zawsze otrzymuje pełną informację o etapie na jakim znajduje się proces likwidacji oraz jakie niezbędne dokumenty będą wymagane do ostatecznego zamknięcia procesu likwidacji.
Wykaz dokumentów, które Ubezpieczony lub Uprawniony zobowiązany jest przedłożyć ubiegając się o świadczenie z tytułu:
Choroby Wymagającej Leczenia Szpitalnego
- wypis ze szpitala (karta informacyjna leczenia szpitalnego),
- dowód osobisty ubezpieczonego.
Następstw Nieszczęśliwych Wypadków
- szczegółowy opis wypadku,
- inne dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (protokół wypadku, dokumentacja policyjna),
- dokumentacja medyczna lub informacja dotycząca miejsca leczenia,
- dowód osobisty ubezpieczonego.
Zgonu Osoby Współubezpieczonej
- odpis skrócony aktu zgonu osoby współubezpieczonej,
- dowód osobisty ubezpieczonego,
- oraz dodatkowo w przypadku zgonu teściów
- dowód osobisty współmałżonka - w przypadku różnych adresów zameldowania – aktualnie wydany odpis skrócony aktu małżeństwa (nie starszy niż 3 miesiące)
- w przypadku zgonu ojczyma, macochy, dziecka przysposobionego, pasierba
- dokumenty potwierdzające pokrewieństwo ubezpieczonego z osobą zmarłą.
Zgonu Ubezpieczonego
- odpis skrócony aktu zgonu,
- dowód osobisty osoby uprawnionej (jeśli osoba uprawniona nie została wskazana w deklaracji zgody - dodatkowo dokumenty uprawniające do wypłaty świadczenia,
- oraz w przypadku zgonu w następstwie nieszczęśliwego wypadku
- dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (jeśli osoba uprawniona jest w ich posiadaniu).
Urodzenia Dziecka
- odpis skrócony aktu urodzenia,
- dowód osobisty ubezpieczonego.
Wniosek o wypłatę świadczenia
Pobierz plik PDF Pobierz plik DOC
