Nabór na stanowisko: analityk ds. finansowo - controlingowych
Oferujemy:
- pełny etat w trybie pracy hybrydowej lub zdalnej,
- wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i posiadanych kompetencji,
- możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- przyjazną atmosferę pracy,
- niezbędne narzędzia do pracy,
- abonament medyczny
Wymagania:
- zdolności analityczne, controlingowe, samodzielność, odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja pracy; szybkie przyswajanie wiedzy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- znajomość obszaru rachunkowości zarządczej, budżetowania oraz controlingu,
- mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej w zakresie umożliwiającym dokonywanie analiz ubezpieczeniowych i finansowych itp. oraz Power Query, MS SQL,
- biegła obsługa arkusza kalkulacyjnego MS Excel i innych narzędzi umiejętność ich wykorzystywania do analizy danych,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- wykształcenie wyższe (matematyka, informatyka, ekonomia, finanse, rachunkowość, bankowość, controling)
Zakres obowiązków:
- tworzenie i rozwijanie narzędzi kontrolingowych,
- optymalizacja efektywności procesów raportowania i pozyskiwania danych do raportowania;
- przygotowywanie danych do wyliczenia SCR i rezerw techniczno-ubezpieczeniowych na potrzeby PSR i WII oraz MSF;
- uczestnictwo w planowaniu finansowym w zakresie PSR i WII; MSF, kontrola realizacji planowanych wartości i analiza odchyleń;
- analiza danych szkodowych i ubezpieczeniowych wykonywana cyklicznie lub ad hoc wskazanych przez przełożonego;
- monitoring i weryfikacja stopnia jakości kredytowej reasekuratorów, monitoring sytuacji finansowej reasekuratorów;
- sporządzanie sprawozdań i zestawień miesięcznych, kwartalnych i rocznych obowiązujących w Towarzystwie;
- sporządzanie wybranych sprawozdań do KNF i jednostek zewnętrznych oraz informacji dodatkowych do kwartalnego i rocznego sprawozdania finansowego na potrzeby PSR i na potrzeby WII, MSF;
- współpraca z aktuariuszem Towarzystwa oraz Biurem Finansowo – Księgowym oraz Biurem Reasekuracji i Analiz.
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny.
Oferty pracy prosimy przesłać elektronicznie na adres mailowy: sekretariat@tuw-cuprum.pl w terminie do dnia 23.05.2025 r.
Uprzejmie informujemy, ze odpowiemy tylko na wybrane oferty. Zapraszamy do składania dokumentów aplikacyjnych.
Przetwarzanie danych osobowych :
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych CUPRUM w Lubinie, ul. M. Skłodowskiej-Curie 82. Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych administratora pod adresem e-mail: iod@tuw-cuprum.pl.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie obowiązku prawnego administratora - w zakresie danych wskazanych w art. 22 1 Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit c RODO) oraz na podstawie Państwa zgody - w zakresie pozostałych danych wskazanych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (art. 6 ust. 1 lit a RODO), która będzie wyrażona poprzez wyraźne działanie, jakim jest przesłanie do administratora zgłoszenia rekrutacyjnego z odpowiednimi danymi osobowymi. Zgoda może zostać odwołana w każdym czasie. Możemy przetwarzać Państwa dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
- Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. Część danych może być przetwarzana dłużej w ramach uzasadnionego interesu administratora danych, w tym związanego z dochodzeniem roszczeń i obroną przed roszczeniami. Nie dłużej jednak niż przez okres 9 miesięcy od zakończenia rekrutacji, Korzystamy z usług dostawców zewnętrznych, którzy zaopatrują nas w różnego rodzaju usługi. Realizacja części z nich, np. wsparcie informatyczne wymaga dostępu do danych osobowych, które posiadamy. Wobec tego Państwa dane mogą być przekazywane naszym dostawcom.
- Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ich usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Mają Państwo także prawo do wniesienia skargi na sposób przetwarzania danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w oparciu o odpowiednie przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art.22 1 Kodeksu pracy jest dobrowolne lecz niezbędne, aby uczestniczyć w postepowaniu rekrutacyjnym. Podanie pozostałych danych niemających charakteru szczególnego w rozumieniu RODO jest dobrowolne i ich przesłanie w ramach CV lub innej formy komunikacji poczytane będzie jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie w procesie rekrutacyjnym.